Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
MVSz CAMO FLF szervezet
Megtekintés   Rendezés:   Sorrend  
Név Dátum Szerző Méret Letöltve Értékelés Letöltés
K7 típus karbantartási program v02-2020 júl 14 : 09:57 MVSz CAMO 248,89 kb 35 Nincs értékelve
SZD-32A Foka 5 típus karbantartási program jún 21 : 17:44 Kiss Gyula MVSz FLF 247,35 kb 26 Nincs értékelve
SZD-36A Cobra 15 típus karbantartási program jún 21 : 17:42 Kiss Gyula MVSz FLF 248,17 kb 21 Nincs értékelve
SZD-30 Pirat és Pirat C típus karbantartási program jún 21 : 17:41 Kiss Gyula MVSz FLF 249,51 kb 21 Nincs értékelve
SZD-24 Foka 4 és Foka C típus karbantartási program jún 21 : 17:36 Kiss Gyula MVSz FLF 247,26 kb 18 Nincs értékelve
SZD-22 Mucha típus karbantartási program jún 21 : 17:35 Kiss Gyula MVSz FLF 247,31 kb 16 Nincs értékelve
SZD-9 bis Bocian típus karbantartási program jún 21 : 17:31 Kiss Gyula MVSz FLF 249,09 kb 20 Nincs értékelve
Phoebus típus karbantartási program jún 21 : 17:30 Kiss Gyula MVSz FLF 243,17 kb 18 Nincs értékelve
K8b típus karbantartási program jún 21 : 17:26 Kiss Gyula MVSz FLF 247,05 kb 19 Nincs értékelve
Ka-6 típus karbantartási program jún 21 : 17:24 Kiss Gyula MVSz FLF 245,73 kb 21 Nincs értékelve
IS-28B2 típus karbantartási program jún 21 : 16:57 Kiss Gyula MVSz FLF 247,86 kb 35 Nincs értékelve
Grob G-102 Astir széria karbantartási program jún 21 : 16:53 Kiss Gyula MVSz FLF 248,61 kb 24 Nincs értékelve
Cirrus 75 VTC típus karbantartási program jún 21 : 15:23 Kiss Gyula MVSz FLF 246,95 kb 21 Nincs értékelve
CAMO Hírek 1. évf. 1. szám jún 08 : 08:13 MVSz CAMO 548,79 kb 92 Nincs értékelve
K7 éves felülvizsgálati technológia jún 08 : 08:02 MVSz CAMO 150,32 kb 28 Nincs értékelve
K7 50 órás ellenőrzési technológia jún 08 : 07:58 MVSz CAMO 88,18 kb 29 Nincs értékelve
Góbé éves felülvizsgálati technológia jún 08 : 07:54 MVSz CAMO 145,2 kb 32 Nincs értékelve
Góbé 50 órás ellenőrzési technológia jún 08 : 07:51 MVSz CAMO 84,78 kb 27 Nincs értékelve
R26SU Góbé típus karbantartási program jún 08 : 07:45 MVSz CAMO 249,35 kb 28 Nincs értékelve
R26 Góbé típus karbantartási program jún 08 : 07:43 MVSz Camo 247,71 kb 24 Nincs értékelve
555 Letöltés / Összesen: 20 fájl
 
BANKSZÁMLASZÁMAINK
CIB Bank Zrt

HUF:

10700361-43615401-51100005

EUR:

10700361-43615401-50000005

IBAN (SWIFT: CIBHHUHB):

HU92-1070-0361-4361-5401-5000-0005
ADÓSZÁMUNK
19100500-1-41

Közösségi: HU19100500
Támogatóink/Sponsors
Sajtófigyelő
Cikkek, médiaanyagok a vitorlázórepülés világából

Szombathelyről az Alpokba (Vancsó Ambrus beszámolója

Gyémánt 500km távrepülés hullámban (Wéber Zsombor beszámolója)

Húsz éves a Lányi Róbert Emlékalapítvány(Lányi Aladár írása)

Hárman a vitorlázórepülő-sport szolgálatában.(Aeromagazin 2018 december)

A világ legyorsabb sebességi rekordja termikrepülésben! Bagoly beszámolója, 2019.01.07.

Afrika és Nemzeti rekord Dél-Afrikában! Bagoly beszámolója, 2018.12.16.

A Magyar Polgári Repülésért 2018 (A Repülni jó írása a díjazottakról)

Túl a 200-as álomhatáron! Bagoly beszámolója, 2017/18 Dél Afrika

És mégis repültünk 1945 - 1947 Mező György írása

Schempp-Hirth gépek ismertetői 2017

Ezermester 1934 április

Tardos Béla írása a hullámrepülésről 1981-ből

Hullámtávrepülés az Alföldön! Bagoly beszámolója

Bagoly reagálása Francois Hersen írására

Flarmradar! Az OGN rendszer kiépítése Magyarországon. (Aeromagazin 2016 július)

Vészelhagyás Namíbiában (Francois Hersen írása)

Amikor a versenyzés fontosabbá válik, mint az életünk

Szatymazi siker: LX Kupa 2016

Hajlékony szárnyakon 1979 Dunakeszi

Gönczi Péter beszámolója az őcsényi EB-ről

Schempp-Hirth bemutatta az új Ventust (Gönczi Péter fordításában)

Bagoly beszámolója a 2014 decemberi rekordrepüléseiről!

Csonka István beszámolója a finnországi VB-ről. (negyedik rész)

Csonka István beszámolója a finnországi VB-ről. (harmadik rész)

Csonka István beszámolója a finnországi VB-ről. (második rész)

Csonka István beszámolója a finnországi VB-ről. (első rész

Vitorlázórepülés közel 100 évvel ezelött

Vajda Ricsi beszámolója mikulovicei magasságrepüléséről 2014.10 hó

Bagoly rekordrepülése 1992-ben!

1600 méterre csőrölni! Nem lehetetlen!

"Hullámok hátán a Mátra felett"
Ugrósdy Marci írása az IHO portálról


Hullámtávrepülés Patagóniában.Bagoly beszámolója

A Magyar Sporttörténelem most íródik! Horváth Linda (MVSz Médiabizottság)

Gönczi Péter: Mérföldkő a versenyrepülők felkészítésében!

Légtérsértések! Szili Sándor levele

A Lányi Róbert Emlékalapítvány története

A honvédség és a társadalom kapcsolatának erősítése

Búcsú az V. Avas Kupától Varga Ági tollából

Vitorlázórepülés az ötvenes években.(Dr. Jósa Jenő emlékiratai)

Nemzeti és afrikai kontinens rekordok Namíbiában(Bagoly beszámolója)

"Nimbus után Quintus"
Márványi Péter riportja Gönczi Péterrel


Repül a Quintus, az új 23 m-es Schempp-Hirth gép.
(Fotók Gönczi Pétertől)


Heves Megyei Hírlap a Pipis hegyi hullámrepülésről

Nemlétező sportág létező rekordjai! Márványi Péter riportja Daróczy Jánossal

Ifjusági VB 2011. Musbach
Kisnagylaci beszámolói az IHO internetes portál gyűjtésében


Dane Dickinson, Soaring New Zealand:
Az AAT feladat problémái.
Ford: Bauer János (Varió)


Öcsényi hullámrepülés.
Kiss Tibor videója


British Gliding Association: A biztonságos csörlés feltételei Ford. Jánoska Tibor

Beszámoló a Prievidzai VB-ről

Dugóhúzóról ember- és földközelben
1985-ös intejú Daróczy Jánossal


Átesés és dugóhúzó - egy vélemény
Walter Mueller Free Flight Canada
Ford. Rónai Péter


Aerokurier 2009 a Női VB-ről

Sok jó (terep)leszállást
Graham McAndrew
ford: Tóth István


Bolla Marica: "Harcpoétika"


Hogyan éljem túl a vitorlázórepülést
Bert Willing
ford: Vámosi Miklós


ARCUS az új húszméteres Schempp-Hirth vitorlázó repülőgép
ford: Gönczi Péter
Memória használat: 3,394kb